Schlemmer Curtis személyes agymenései

Schlemmer Curtis'

Start up

2016. október 27. - Schlemmer Curtis Attila

Réges-régen letettem róla, hogy újévi fogadalmakat tegyek, ennek pedig két igen egyszerű oka van: egyrészt nem fogadalomból kell valamit tenni, vagy nem tenni, illetve ha mégis erre vetemedik az ember, ne azért fogadjon meg valamit, mert újév van és ez a szokás, hanem azért, mert a fogadalom tárgyát fontosnak tartja. És akkor már tartsa is be, ugyebár...

Szó se róla, párszor már eljutottam a blogindításig, de valahogy sosem jutottam vele messzire, bármennyire is fogadkoztam. Az évek során sokszor előkerült és mindig azon kaptam magam, hogy fejben épp egy témát dolgozok ki, viszont mire géphez kerültem, vagy elszálltak a fejemben szálló kis vattapamacsok, vagy más dolgom volt, ezért halasztottam a témát. Ami miatt mégis úgy határoztam, hogy elkezdek írni, több tényező eredménye.

Első, és legfontosabb, hogy elmélkedő bölcsész vagyok, aki szeret és - az eddigi visszajelzések alapján - tud is írni. A második, hogy ez a sok gondolat, ami felröppen a fejemben, a változatos témák, melyekkel foglalkozok, egy-egy komolyabb projekt, amelyekkel foglalkozom és melyek nem esnek a titok kategóriába, nos, ezek megérdemelnek bizonyos fokú publicitást. Néha érdemes írott formában megőrizni, ami az ember fejében jár és megosztani másokkal, mert még az is előfordulhat, hogy mások számára is tanulságosak lehetnek az írottak, vagy épp fordítva, ezek alapján érkezhet számomra olyan plusz információ, segítség, ami megoldja az én problémáimat.

Egy szóval, ha fogalmat nem is teszek rá, megkezdem a blogvezetés tevékenységét.

A bejegyzés trackback címe:

https://scurtis.blog.hu/api/trackback/id/tr1111844899
süti beállítások módosítása